16 maj



hejsan!
nu har inte jag skrivit på väldigt länge haha. mina kompisar påminner mig nästan varje dag men jag glömmer ändå. jag skyller på att det har varit mycket...
det har hänt mycket känns det som men ändå inte. jag har förändrats. jag vet inte om alla runt omkring tänker på det men det har jag gjort. inget är som innan, förutom att jag har kvar dom bästa vännerna man kan få och min familj. men min kropp har färändrats till det sämre med alla "skador" och "sjukdommar" och det känns som att min personlighet har förändrats. vet inte hur och varför men det känns så.
men det har hänt väldigt mycket kul med. vi gör en film på engelskan och den kommer bli väldigt bra tror jag. jag har börjat spela fotboll igen men det verkar som att jag kan sluta med igen. sommaren är på väg och det är varmt. och snart åker vi till elida. det ska bli hur kul som helst!
har även varit i dals ed på läger, om man inte tänker på själv kompissituationen så tycker jag att det va ett väldigt roligt läger.
jag har fått hör att det är tråkigt att läsa låga innlägg så nu slutar jag. inte för att många läser men om någon gör så gör det ju inget om man orkar läsa hela haha.
imorgon ska jag på möte om elida sen från måndag  till onsdag är det elevens val :D
sedan på onsdag kväll så åker vi :D:D
LÄNGTAR!
ta hand om er allt folk. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback