SOMMAR :D 1 junie




hej :D
nu va det ett tag sen igen haha. jag kanske borde bli bättre på att blogga men orkar aldrig..
jag har haft det bra i alla fall. min mage, knän och darrningar är fortfarande kvar, magen börjar bli bättre men det andra sämre. men jag lever! tårarna rinner än men dom borde ta slut snart hoppas jag.
det har varit toppenväder hela helgen, eller rättare sagt nästan varje dag. idag va det extremt och i helgen med. jag hade jättekul med mina kompisar.
tack för helgen <3
imorgon blir det avslutningemiddag och det ska bli kul. på onsdag lilla os och resten av veckan vet jag inte..
det ska bli kul :D
gött med lov snart men vill inte tänka på avslutningen för jag kommer lipa floder!
sen är det ju klassresa med, JIPPI :D
nu ska jag äta något, ha det bra allt folk !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback