tisdag 13 januari



jag orkar inte mer! skolan har knappt börjat och jag har redan matte att ta igen och läxorna har redan börjat :(
jag vet att jag vill gå omvårdnad, men jag är så förbonkat trött på skolan! vill börja i gymnasiet NU direkt!
men jag har ju inge val, bara att bita ihop och plugga plugga och plugga....

jag har inte snackat med denis på 3 dagar och det känns som en evighet!
jag måste träffa han snart annars kommer det inte funka, och det vill jag att det ska.
hoppas han får pengar på mobilen snart så vi kan bestämma ett datum.
nu ska jag äta haha :)
ha det så bra allihop, och lycka till med alla prov och sånt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allting med denis kommer ordna sig, jag lovar :)<3



Du måste stå ut med skolan och du måste plugga :)

Vi ska klara detta tsm gummsan :)

Postat av: lidbom

ja jag hoppas det och nu känns det bättre :)<3

ja tillsammans fixar vi ALLT :D<3

2009-01-24 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback