söndagen 25 januari



hejsan hoppsan!
denna veckan har varit väldigt händelserik! vissa saker hade jag helst aldrig varit med om men tyvärr så har jag gjort det ändå "/
jag kan inte nämna dom sakerna här för jag har lovat att inte säga nåt.. men jag hoppas att du ALDRIG gör om det!<3
det har hänt roliga saker med så allt har inte varit dåigt som tur va.
jag komer inte ihåg nåt roligt mer än besöket hos alex så en toppen vecka kan man inte kalla det.
men besäket hos alex va så himla roligt så det täcker alla flummatacker jag missade i veckan haha :D
TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL ALEX :D<3
jag fick leka räddare och tönt hahaha ;)
imorgon ska vi åka till ulricehamn med skolan och åk skidor :D det ska bli jättekul!
önskar att bussresan hade varit längre men det blir nog bra ändå :)

ser fram emot lördagen :)<3
ha det så bra gott folk :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jaaa fy faan vad kul vi hade det :D

Tack själv bästis <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback