måndag 19 januari



saknar stunderna på malta! man skrattade och hade kul hela tiden <3
hade inga bekymmer.. eller ett men det va inte så allvarligt haha, men nu ska jag inte tänka på det, jag har det bra nu med! jag har kul med mina underbara vänner men jag har mycket att tänka på "/ om jag hade varit utan alla tankar så hae det varit toppen!
men inget kan vara perfect och det finns alltid problem som är till för att lösas. så jag får väll försöka se det från den ljusa sidan..

denna dagen har i alla fall varit bra :) eller i alla fall tiden i skolan..
lektionenra har varit slappa och roliga och rasterna har varit roliga :D det är mest när man kommer hem eller när man inte har nåt att göra alla tankar dyker upp ..
men jag har mina underbara vänner som stöttar mig<3
utan mina vänner hade jag inte kunnat leva!
min familj betyder också jättemycket, mamma vet allt om mig :) både det bra och dåliga hehe
men nu ska jag rycka upp mig! jag vet inte hur jag ska göra det men jag orkar inte med det här mer så nu jävlar haha :D

JAG ÄLSKAR ER MINA UNDERBARA VÄNNER OCH MIN FAMILJ<3<3

jag älskar denis med men jag vill träffa han NU!<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allt kommer ordna sej :)

JAG ÄLSKAR DEJ MED <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback