11 januari 2009



Hej!
nu har jag inte skrivit på väldigt länge igen. men det har hänt väldigt mycket! skolan har börjat och en ny människa har kommit in i mitt liv men samtidigt har en försvunnit. jag är jätteglad över att Denis har kommit in i mitt liv men jag önskar att jag kunde få Ellen tillbaka. men hon har gjort klart för sig och alla att det inte kommer gå så då kan jag lika gärna ge  upp "/.
skolan har också börjat. det är kul att ha träffat alla igen men redan första dagen drog alla läxor igång. önskar man kunde slippa prov och läxor! plus att man ska välja program på gymnasiet också! det kommer bli några truffa veckor..
imorgon är det öppet hus på marks gymnasium som jag ska på, någon mer som ska?

nu ska jag lyssna på musik fram till att alex kommer :)
ha det så bra allihop!
jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback