söndag 1 februari



denna veckan har varit ganska bra, den bärjade väldigt bra i alla fall :D
på måndagen åkte vissa från högstadiet till ulricehamn för att åka skidor, hela dagen va jättebra! vi skrattade och va glada hela tiden :D<3
tisdagen och onsdagen va inte så bra, det har hänt en sak som har gjort att jag va helt borta, tänkte bara på allt dåligt och det va jobbigt! men tordagen va ganska bra för då visste jag att det va lugnt :)
fredagen va helt underbar samtidigt som jag blev förbannad! vi hade tjejkväll hemma hos feli, det va helt galet kul :D
vi tog en massa flummkort, åt pizza, kollade på film och pratade i timmar om en massa<3 det va verklligen jättekul
TACK FÖR EN TOPPEN KVÄLL :D<3
men det hände en sak som fick mig att bli förbannad och ledsen, även mina kompisar blev förbannade haha
jag är fortfarande ledsen över det men igentligen borde jag inte inte ha förväntat mig nåt bra!
men men, jag heter ju julia lidbom så vad kan hända? inget bra i alla fall!

för att göra sken lite bättre så är jag sjuk, men jag ska nog snart bli frisk :)
på fredag bär det ju av till östersund :D ska bli så underbart att koma iväg! saknar verkligen alla! <3

ha det bra allihop :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback