söndagen 28 december



idag har det varit en slapp dag samtidigt som den har varit rolig och "fundersam".
löste problemet mellan mig och alex, som tur va för hon betyder alldeles för mycket för att bli övänner av ett missförstånd!
sen efter att det va löst så fortsatte vi våran promenix som varade i typ 3 timmar haha :D
vi planerade lite och pratade en massa :). alltid lika kul att gå en promenad med alex!<3
sen när jag kom va jag kall som bara den! är fortfarande inte varm, och jag har vämt mig i snart 2 timmar :S
denna dagen har varit väldigt slapp för jag har bara läst i bok och varit ute och gått.

gårdagen va jätterolig! en massa galna typer kom och hälsade på och kollade på film :D
och hallberg kom! hon har man inte träffat på länge. hon har varit saknad!<3
tack för en toppen kväll :D<3

nu ska jag ta reda på en massa frågor som regerar i min skalle.....
ha det så bra alla människor :)
tittade även igenom alla bilder på mina komisar i mobilen, snacka om att jag har gjort mycket kul dethär året!
bilderna åker genast in på bdb så gå in där om ni vill se dom hihi
lidbom.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback