23 december

imorgon är det julafton! så himla kul :D
vi ska till mormor och morfar och fira jul som vi alltid gör, det är det bästa som finns hihi
det här året har varit ett toppenår! jag har varit med om hur mycket kul som helst.
år 2009 har nog varit det bästa i mitt liv! även om jag har gjort misstag som jag ångrar så har jag lärt mig av dom och kommer inte göra om dom! jag har fått nya underbara vänner och insett hur bra jag har det :D
vissa utav vännerna jag har träffat kommer alltid betyda mycket för mig! de kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
nu ska jag ner och äta knäck hihi
GOD JULPÅ ER :D
HOPPAS NI FÅR EN RIKTIG BRA JUL OCH MÅNGA JULKLAPPAR ;)
PUSS OCH KRAM

ÄLSKAR ER FÖREVIGT MINA KÄRA KOMPISAR<3
NI HAR EN PLATS I MITT HJÄRTA SOM INGEN KAN ERSÄTTA!
finns fler som har en speciell plats i mitt hjärta :D<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du ska nog ändra 2009 till 2008 ;)



GodJul flummfia <3

Älskar dej otroligt mkt <33

Postat av: lidbom

hahaha ojsan, tack :)

älskar dig med flummapa<3

2008-12-26 @ 15:39:27
URL: http://jlidbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback