Hejsan Hoppsan! ...




Hejsan Hoppsan!
Idag blir det en slapp dag med lite arbete, inte mycket!
Jag måste skaffa mig ett arbete! Jag har gjort min familj pank hehe. ne inte riktigt men jag vill ha så mycket och får så mycket så nu har jag skuldkänslor :S. så nu måste jag käna lite egna pengar så att jag kan köpa en dator. problemet är bara att jag är jättedålig på att spara pengar....
och mina föräldrar suger på att fixa saker dom lovar så jag har inget konto! har bara tjatat i 1 ÅR!!
så jag har lite problem som måste lösas hehe. men allting går bara man vill brukar man ju säga! hoppas bara att det stämmer....
sen måste jag ju hitta ett jobb! funderar på att kolla om man kan få nåt jobb på MM :). om inte så har jag ingen aning...

men man överlever väll haha!
hoppas det blir av det med tjejkvällen på fredag :). det hade varit väldigt kul att träffa alla efter så lång tid!
ÄLSKAR ER<3<3

måste sluta....
ha det toppen ;)
regniga kramar från västra götaland :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback