26 augusti

HEJ!
idag har det varit världens segaste dag!
har varit jättetrött hela dan och tråkiga lektioner men som tur va inte så långa :).
det var helt sjukt kul på idrotten :D. vi spelade fotboll blandat med ruggby/ gåfotboll haha.
men sen skulle jag tackla joshua och då stukade jag tummen :(. det gör jätteont!
sen när vi slutade var jag nära på att somna innan alex hade skussat hem mig hehe.
vi köpte godis på vägen och det var mumsigt haha :D. men vi blev väldigt blöta om stjärten för det ösregnade ute :/
nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa :). måste hitta ett par jeans aatt klippa sönder i slöjden imorgon bara :S.
men skit i det! nu är det dags för tv:D
ha det bra!


None


jag kan inte torka mig själv i arslet.......
hahahahah amilia kom ut och började sjunga den och jag kunde inte hålla mig för skratt! xD.


Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha ! :D

Postat av: maike

Julia, haha, jag menade att du skulle skriva på din blogg! :)

2008-10-27 @ 23:28:25
URL: http://maikelarsson.blogg
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG!

Usling du ä på att kommentera min blogg! :P



haha den bilden är ju förövrigt helt underbar!

2008-11-27 @ 01:01:54
URL: http://stripesoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback