22 augusti




varför är det så svårt!?

varför kan det inte vara som när man va liten?. då frågade man chans på varann och sen var man ett gulligt litet par <3
men nu när man är äldre så är det ett helvete att hitta nån man älskar och när man äntligen har funnit sin kärlek (om man nånsin finner den) så verkar det också vara svårt...... det är klart att man måste bråka ibland för att kunna hålla ihop men att vara osäker och inte få några svar när man frågar frågor som är viktig för en själv så ignorerar han det eller undviker dom!
kärlek ska vara nåt man längtar efter! om man är kär ska man vara lycklig!
inte osäker och ledsen och man ska inte behöva ligga och oroa sig varje natt för vad som händer nästa dag......
det är det värsta som kan hända! då är man hällre utan kärlek! men all kärlek är så klart inte så här! då hade inga varit giffta så det finns hopp om att finna kärleken!
även om det inte känns så :/......

men som tur är har man vänner och familj <3.
om jag inte hade haft mina underbara vänner hade jag nog inte klarat mig! dom betyder så himmla mycket!
även min familj <3. om någon skulle dö då..... jag vill inte tänka på det! jag skulle inte klara av det!!

ÄLSKAR ER <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback