20 augusti/ första dagen i nian

HEJ!
idag var det första dagen i nian. det käns konstigt! jag vet inte varför men det känns bara helt fel!
men nåt som är helt underbart är att HELLMAN är tillbaka :D. har saknat den bruden<3!
men sen är det allt det med prov, läxor, nationella och gymnasium val :S. det blir mindre kul.......
och för att bli nöjd med slutbetygen är det bäst att kämpa från början, käns inte så kul hehe. jag kommer behöva sitta hela dagar för att få in allt! jag hatar att plugga och jag skjuter alltid upp pluggandet av nån anledning......
om jag inte slutar med det så är det kört!
PLUGGA! det är det som gäller :/.




jag saknar den tiden när man gick i 6an! nästan inga läxor alls och inga betyg som var jätteviktiga för att få göra det man vill. men det finns ju rliga saker också! jag har ju träffat alla klasskamrater igen :D <3. dom har jag saknat!
så skolan kasnke inte blir så tråkig ändå :)

ha det bra!
SAKNAR MALTAGÄNGET! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback