18 augusti...



HEJSANHOPPSAN :)






har inte skrivit på ett tag nu och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva hehe.

vi börjar i skolan om 2 dagar!!!! HJÄLP!
jag vet inte vad jag ska gå i gymnasiet men jag har lite tid kvar att fundera ut det på som tur är:).
på onsdag skulle vi ha gjort nåt för alla 6or och 7or som börjar i skolan men efter det sista kamratstödjarmötet vet jag inte riktigt vad som blev bestämt och inte haha...
så det kommer bli en spänande förstadag :/.
samtidigt som det ska bli skönt att träffa alla igen så gillar jag inte tanken av att gå upp 06.30 varje dag igen :(. bara en massa läxor och skit....
inga roliga kvällar med kompisarna eller sena teekvällar med tv hela natten.....
JAG SKA BÖRJA NIAN! jag har blivit en "stor flicka". det känns helt fel!

aja nu skiter vi i det!
nu ska jag ha en rolig dag utan att tänka på skolan :)
ha det bra!

helt plötsligt är vi äldst på skolan och kommer ha läxor varje dag, nationella och gymnasium val :S.
man kan ju inte gör så mycket mer än att hålla tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha det va lite roligt faktikst :P

Först skriver du ne nu skiter vi i det och sen börjar du snacka om skolan igen ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback