rolig fakta =P. 12/10- 2007

image57
det ser ut som att johan tänker döda oss haha =D.

1. Fullständigt namn?: Julia Kristina Lidbom
2. Exakt ålder?: 14
3. Vart bor du?: fritsla
4. Bor tillsammans med?: Mamma, Pappa,lillebror och 2 småsystrar.
5. Husdjur?: nepp
6. Färg på ditt hus?: vitt
7. När är du född?: 1993
8. Klass?: 8B
9. Vilket år fyller du 100 år?: öh typ 2093
10. Något jobb?: nej
11. När gick du upp i morse?: 06.30

12. När ska du sova ikväll?: det är ju fredag så att det blir väll typ 12.30
13. Duschat idag?: Japp
14. Kramat någon idag?: japp. Avsked av hellman och sen en lång kram med feli =)
15. Pussat någon idag?: nepp
16. Vad har du ätit idag?: ärtsoppa och jättegoda mackor

17. Dagens klädsel?: gråa mjukis, kofta och en skön t-shirt
18. Dagens smink?: Mascara

19. Dagens sötnos?: feli och olivia som vanligt ;)

20. Dagens roligaste?: hahah det blir feli och olivia

21. Har du många vänner?: ja jag har många och jag älskar dom

22. Hur många har du kysst?: hehe 1
23. Vem kramade du senast?: hellman
24. Hur många har du haft sex med? 0
25. Har du pojk-/flickvän?: nej tyverr
26. Vem pratade du med i telefon senast?: jag tror det va oliver
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Anton: a fyfan vad dåligt det gick L pussar
28.Vem blev du arg på senast?: pappa

29.Vem gjorde dig glad senast?: mamma haha



VAD :
73. Gör dig glad?: en kram, rolig komentar el kompisarna :D
74. Gör dig ledsen?: det finns mycket  t.ex. längtan
75. Vill du helst göra nu?: chatta med nån rolig typ

76. Önskar du att du slapp göra?:jag vet inte kanske läxor och sånt.

77. Vill du ha nu?: pengar och en pojkvänn =P
78. Önskar du dig i födelsedagspresent?: pengar till språkresan och kläder

79. Längtar du till?: nästa sommar
80. Tycker du om dina betyg?: dom senast har varit toppen men dom första blev jag besviken på mig själv av
81. Ångrar du i ditt liv?: det finns nog bara en sak och den säger jag inte.
82. Är det bästa som hänt dig? Jag har vänner, familj och sliper svälta
83. Hur mycket är klockan?: 21.46




 


Kommentarer
Postat av: felicia

jag satt i bilen på väg till träningen.. så komm jag på att varje gång jag ska träna och jag vet att du ska vara med så blir det faktisk´t extra roligt. och så kom bara tanken upp hur det skulle vara utan dej å olivia å hellman och alla andra.. ett helvete skulle det vara ni betyder (L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback