haha en kul grej =)

image51

A) ta fram din mobil och gå in på kontakter.
B) håll inne "neråt knappen" och släpp när du känner för det. kolla inte
C) skriv namnet som du hamnade på, och svara på frågorna

1) jag heter: Ärka
2) jag gillar: Feli
3) jag hatar: hem
4) jag är kåt i:Jocke (a jusste haha)
5) jag är verkligen super kär i : Marcus Norinder =O
6) snyggast i världen är: Mormor och Morfar (och älst)
7) fulast i värladen är: Timmy haha
8) äckligast i världen är : Anttii (kanske sant =P)
9) muppigast i världen är: Elin
10 jag ska satsa på: hellman
11) bästis: jocke
12) vill ha sex med: mamma (fy fan)
13) jag har en hemlighet med: mobilsvar (man vet ju aldrig ;) )



Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHHA asg xD den var roolig

Postat av: Anonym

hur fan kommeterar man ?XD

2008-12-23 @ 22:25:21
Postat av: Roxana

oj det var jag där uppe som kommetera xD

2008-12-23 @ 22:26:22
Postat av: Roxana

oj det var jag där uppe som kommetera xD

2008-12-23 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback