sist dan i skolan för veckan!!!

jocke och sivdaniel och ankisl?kten
hej!
jag saknar mina kusiner så mycket! jag har ju lite släckt här i fritsla med men dom träffar jag så ofta och kan gå till när jag vill så att det är ju bra. men dom i östersund och partille är inte bara att åka till. man måste ju bestämma var man ska bo och allt också. men förhoppnings vis så åker jag och linnea upp till östersund tillsamans =). det skulle vara väldigt kul. just nu bränner jag skivor men det cpar lite så att det kommer nog ta tid. imon är det match mot köttkulla haha. jag diggar det namnet det låter så stört. jag ska äntligen få vara med och spela fotboll. det sk riktigt jäv*a kul. jag har ingen kondis kvar så att det kommer bli riktigt jobbigt men det är det värt haha.
igår på genrepet så gick det åt hällskotta. först belv det fel låt och sen fick alla järnsläpp. men det va kul ändå.
jag älskar er jessica och feli och hellmet. ni regerar.
ha det bra allihop!!!
puss och kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback