matchen blev en ledsam seger

image47
hej!
just nu är jag väldigt nere. vi vann matchen och jag hade inte jätte ont i knäna så att jag borde vara väldigt glad, men hallberg blev skadad 2 minuter innan hela matchen va slut. hon har ju haft problem med knäna innan men nu trampade hon fel så att det gick ur led (tror jag). hon grät och hade jätteont och jag klarade inte av att kolla på henne för att det såg ut att göra väldigt ont och hon riktigt grät och jag har aldrig hört varken henne eller nån annan gråta så mycket. hallberg gråter inte om det inte gör riktigt jävla ont så att det där kan inte ha varit skönt. hon fick åka ambulans för att hon kunde inte röra på benet och det var aldeles blått och svullet från knåt och fram till tårna. fy fan vad jag tyckte synd om henne. jag hoppas att hon snart blir bra igen så att vi kan spela fotboll tillsamans igen.  aja vi vann ju med 3-2 men ändå. jag älskar dig hallberg och jag hoppas att du snart blir helt frisk igen.
ha det bra alihopa!
puss och kram julia


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur mår hon nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback