den 15 maj

image34
hej!
igår på fotbollsträningen så spöregnade det. men felicia och elin övade glidtacklingar då så att det gjorde inget. haha det va jätte kul och dom såg väldigt roliga ut när dom gled på gräset. sen gick det väldigt bra också med skotten och så. men efter ett tag så fick jag jävligt ont i knät =(. sen idag på idrotten så spelade jag också fotboll. det va riktigt kul det med. ända till knät gjorde riktigt jä*ela ont. det känndes som att jag behövde knäcka det men det gick inte så att jag har fortfarande ont =(. 
sen har jag varit barnvakt. fast först var jag med mamma på borgen (ett dagis). vi fixade till lite saker och sen blev jag barnvakt. sen när pappa kom hem så stack jag direkt till mickes match. jag höll inte räkningen riktigt men jag tror att det blev 5-4 till mickes lag. på vägen hem så gick jag med feli och jessica. sen komm ida med sin helt sjukt söta lillasyster tova. den va såååå himmla söt. jag blev riktigt avundsjuk. jag vill också ha en till lillasyster. jag hade väldogt kul på matchen. jessica och feli var där, jessica va lite flumm. jag älskar mina vänner och hoppas att vi alltid kan vara vänner.haah sen när jag cycklade på cyckelbanan på väg till stationen så gick Emelie och hennes kompis (inte emelie i min klass) där på gången och när jag var typ 2 meter ifrån dom så kollade dom på mig och blev jätterädda och skrek till som bara den. hahah det va jätte kul. det var inte meningen att skrämma dom men dom blev väldigt rädda haha.
älskar er1
ha det bra
puss och kram julia

Kommentarer
Postat av: felicia

hej jag ville bara säga förlåt om jag låter arg eller tyken mot dej men jag menar int det i så fall och jag försöker att bättra mej.. och sorry att jag ite har läst på ett tag.. men bättre sent än aldrig.. jag vill alltid vara kompis (syrra) med dej i alla fall <3 älskar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback