18/5-07

image48

image49

hej!
i onsdags så hade vi uppvisning med våran marylin monroe dans. vi had ett jätteproblem med håret först me det löste sig. sen gick vi och köpte godis på videomix. jag hade presis blivit sminkad och håret va klart så att det va lite pinsamt att gå där. han i disken glodde väldigt mycket haha. sen när vi visade upp dansen så gjorde vi typ samma fel som å genrepet. alla kollada på dom andra och så fort en gjorde fel så gjorde alla fel så att vi gjorde en fyra för snadt och det sabbade allt. så att nästa gång så ska alla bara tänka på sitt.
igår va det en väldigt  lång och tråkig dag. jag va bara trött. men på kvällen så spelade vi kort hela familjen och åt jättegod pizza som jag hade gjort. jag blev lite stolt för att den blev väldigt god.
idag har jag och alicia varit barnvakter sen kl 10 på morgon till 16.00. det va riktigt jobbigt. det gick väldigt bra ända tills amilia slog i huvudet i staketet ute. men då kom mamma och pappa hem så att allt ordnade sig. just nu laddar jag hem step upp. jag laddade ner shes the man också men när den nästan va klar så råkade jag kryssa ner den =(. jag blev arg på mig själv då haha.
aja ha det bra allihop! (det känns som att det är lördag men det är fredag haha)
kram julia
p.s feli och jessica lycka till med aliansmatchen på söndag. älskar er =).

Kommentarer
Postat av: felicia

haha tackar det hjälpte med ett lycka till ju ;P love U <3 (recipis) recepis

Postat av: Hellman

Hej Jullan <3
Jag tyckte det var kul på dansen ändå :) även fast det gick så kasst :) hehe ! Lite sent att skriva det nu men men ! Jag vill bara påminna dig om att du har en otroligt stor plast i mitt hjärta vad som än händer
!! Kyssar Hellman :)

2007-05-31 @ 21:25:37
URL: http://juliahellman.blogg.se
Postat av: Hellman

Jag tycktde det var jättekul på dansen även fast det gick så kasst när vi skulle visa upp . Hehe ! :) Lite sent att skriva det nu men men ! Jag vill bara påminna dig om att du har en otroligt stor plats i mitt hjärta vad som än händer . Älskar dig mest ! Kyssar Hellma ..!

2007-05-31 @ 21:27:20
URL: http://juliahellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback