*SUNNE*

jag p? skidor
HEJ!
I Sunne var det jätt jättekul. vi åkte kl 06.30 och kom framm ca 10.30. När vi var framme så gick vi och hämtade skidutrustningen och sen stack vi till bakarna. Jag åkte först bara i barnbacken men sen åkte jag bara en röd backe och den var väldigt rolig. men i liften upp till den röda backen så fick jag jämt ont i benen, inte bra.
sen när jag och feli skulle åkaner för backen så trillade vi och jag fick ena staven upp i käken =(. så att nu har jag en strekning i nacken så att jag kan bara kolla rakt fram. sen när kl va ca 14.00 så gick jag,erik och jennie in i värmestugan och satt där i typ 1 timma och sen stack vi ut en sista gång och åkte skidor. men då hade dom glömt liftkorten så att alla 3 åkte på mitt. så när vi gick igenom liftsaken så stod det debbel el nåt sånt så att då fick vi vänta och sen testa igen och det va lite kul. det roligaste va att kolla på erik och jennie när dom ramlade (ta inte illa upp erik och jennie) för att dom är så roliga när dom ramlr haha.
 på måndag fyller jag 14 år haha. det ska bli kul. sen på tisdag så ska jag och mamma åka och handla kläder till mig. igår  fick jag en försenad julklapp haha en digitalkamera. den är jättebra. Tack mamma och pappa!!
just nu är jag barnvakt och skulle ha gått på träningen men eftersom att jag har sträkt nacken så skulle jag bara ha kollatpå men nu måste jag stanna hemme =(.
ha det bra alihop!
kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback