*~*söndag*~*

image35våren är här!!!
Hej!
igår hade jag och feli 80-tals party! det va jättekul. jag gick till feli kl 16.00. sen när jag kom dit så bytte vi om och sen tog vi av oss det vi skulle ha igen och gick ner för att fixa maten. ett tag va det väldigt stressigt men sen blev det lugnare som tur var. idag har jag kollat på mitt lag när dom tränade jag ville vara med men jag har ju problem med knäna igen =(. sen när jag kom hem städade jag mitt rum och sen åt vi. sen hjälpte jag pappa med att klippa ner äppel och päron trädet. och det är 20 grader ute det är helt underbart. nu sitter jag här och kl 18.00 ska jag gå på dans. jag vet inte om jag ska vara med. det beror på om vi kommer springa mycket eller inte.
ha det gött allihop.
kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback