*~*söndag*~*

Hej!
I fredas fick jag min mobil =). det var en uppfällbar svart/blå samsung. jag fick den på det klassiska sättet. vi satt nere och kollade på så ska det låta och då va det nåt som lät. och då kollade jag breve soffan och där va den. haha det va kul!!
Igår va vi hos Marie och Kent. det va jättekul.  Jag fick 2 Kittyböcker och Linnea fick en skiva med gwen stefanni el hur det nu stavas haha. sen åt vi tårta och dom sjöng för oss. det va lite kul. sen gick pappa och kent upp för att instalera ett hemmabiopaket. sen satt dom som två stenar i soffan och glodde på teven och hade inte koll på nåt annat än tv och ljudet. dom kollade på död mans kista och sen splade dom fram till den delen när kraken kommer upp ur vattnet, det ljudet lyssnade dom på minst 10 gånger och va lika imponerade varge gång haha.
Idag så gick jag upp kl 8.00 för att jag skulle gå på träning. men jag vaknade med ont i knäna =(. men jag gick och kollade. nu skulle igentligen jag ha varit på dans men jag är så trött och jag skulle ju ändåså inte ha varit med så jag skipade det. och feli om du läser dethär så tycker jag inte att du är fet. du är helt normal och du är snygg och alldeles underbar. älskar dig!!!
ha det bra allihop!
kram julia

Kommentarer
Postat av: felicia

okej men jag vill inte vara normal så nu jävlar :d men tack ändå för jag älskar att få komplimanger älskar dej mee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback