*~*FREDAG*~*

HEJ!
Idag så åkte vi till stan!. jag köpte ett par korta jeansshorts och en klänning. jag skulle ha köpt en vår jacka men det fanns ingen som va bra =(. igår va det fotbollsträning. jag va inte med för att jag ville bli frisk tills på söndag för att då är det alianstränin. men när jag kollade på träningen så tricksade jag med bolen i typ 15 min. sen när jag började gå så kändes det i foten och frempå vaden. så att nu kanske jag inte kan vara med ändå =(. jag skulle ändå bara ha tränat första träningen men nu blir det inte ens det =(. hoppas att jag kan börja spela snart för att jag orkar inte kolla på mer jag vill vara med. aja sånt är livet och jag har ju allt annat som jag vill ha t.ex mina kompisar och min släkt och familj och dom älskar jag mer än allt annat så att mina knän ska inte förstöra nåt.
ha det bra allihop!
kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback