*~*FREDAG*~*

jonnahär är jonna som min faster äger.
Hej!
idag va jag med feli och vi gick ut och spelade fotboll och då kom min lillebror ut och frågade om han fick va med men då sa vi att vi skulle till erik men vi skemtade och sen kom erik och började spela fotboll med oss haah det va lite kul. sen åt jag tacos med familjen och nu sitter jag här.
jag fick ju en mobil som jag har skrivit om innan och den skulle ha kommit igår men den har inte kommit =(. jag gillar inte elgiganten. sen kl 20.00 ska jag kolla på så ska det låte.
ha det bra
kram julia

Kommentarer
Postat av: Linnea

hejhej... ta det lungt jag tänker inte ta livet av mej även om jag vill... men jag vill inte missa chansen att KANSKE bli lycklig en dag! MEn nu vet jag inte hur jag ska göra för att bli lycklig.. vilken väg jag ska gå... vilka stigar... jag vill bli typ ner fryst tills jag blir lycklig.. eller få en BRA pojkvän som förstår mej.. eller bara en vän som förstår mej...

2007-03-17 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback