äntligen vår!

hej!
igår va jag med feli och julia.h och vi hade skitkul. vi skulle skriva en låt från början men det blev en massa andra roliga saker emellen haha. sen när vi var nere på korvan så dansade hellmen på borden det va asa kul hahaha (tack för uppvisningen hellmen =P). sen kom fyllot HJÄÄÄLP! vi sparang som idioter in på korvan och då hörde han oss så att han gick också in på korvan och då lossades vi att vi skulle destelle så att hon som jobbar där snackade med oss. sen gick han tillslut och då kutade vi upp bakom bilisten och så smög vi förbi han och stack in till hellman. det va lite läbbigt men jag skrattade så mycket så att jag vet inte riktigt vad jag höll på med haha. sen tappade jag en 1 krona när vi sprang haha.
idag kom hellman och feli fördi när jag och alicia spelade bedminton i värmen. sen började vi leka vi hade asa sköjj. dom va här från 16.30 till 18.10. tack för att ni kom. älskar er!!!
ha det gött allihop och njut av värmen!!!
glada vår kramar julia

Kommentarer
Postat av: felicia

vi tänkte inte störa dej jag såg bara att du kom ut och så sa vi att vi kan väl gå dit ?!! tihi älskar er jag oxå<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback