^tisdag^

image38här är alla barnen i yours mine and ouers.

image39här är kapten och hans fru och nästan alla barn.

Hej!
 I förr går kollade min familj och jag på en film som heter yours mine and ouers. den handlar om en kille som jobbar som kapten och en tjej som  är en mode tant. tjejen har 10 ungar och en man som dog för nåra år sen och killen har 8 baran och en fru som nyss dog. dom träffas på en klassträff och pratar med varann och nu säger jag inte mer haha. ett tips SE DEN! den är jätterolig. när vi kollade på den så kom jennie och jessica förbi med 2 killar. dom undrade om dom fick komma in. jag sa nej för att vi hade "familje mys". förlåt jessi och jennie och ni killar att jag inte släppte in er. jag ångrar mig. sen igår spleade vi match mot borås. jag hann bara värma upp inan mina knän började cpa. men vi förlorade med 3-1. maike gjorde ett mål men det dömdes bort som offsidemål =(. sen gjorde jessia ett mål !!! jippie. jag blev jätte glad men jag vet ite riktigt varför haha. men jag antar att det va för att vi fick in ett mål i alla fall. just nu skiner solen så att jag ska snart ut och spela bedminton =).
ha det bra allihop!
kram och puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback