matchen =)

image43

Hej!
igår va jag med feli,maike, alex, hellman och jessica. först så övade vi på våran dans och sen gick maike och alex hem. sen åt vi och sen stack vi till matchen. det va mickes lag som spelade ( P14 ). dom spelade mot västra mark. när vi kollade så skrattade vi jättemycket. inte åt deras spel men allt annat. fast vi skrattade åt västra marks spelare haahha. och erik som filmar haahha. vi hade skit roligt och det va varmt också fast inte efter 7 tiden . igår skulle mamma ringa igen till den där doktorn. men han svarar aldrig. så nu är jag arg. hon lovade att ringa  idag och om han inte svarar nu så tänker jag byta doktor. aja nog talat om den skiten ärnst ( hahaha kommer du ihåg feli haha ).
idag ska vi dansa efter skolan. jag har med mig sterion, fjärrisen, en sladd  och fels prylar som hon glömde igår. vi ska öva uppe i viljans park. jag måste ringa hellmutt och påminna henne om bandet.
ha det bra allihop och njut av värmen som äntligen har kommit tillbaka =)!
kram och puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback