lördag

image42

Hej!
igår snackade jag med min kusin i 1 timma och 30 minuter. det va jättekul! vi snackade om i sommar för att då ska jag åka upp till östersund själv. och då kom jag på att linnea kan följa med. men hon ska på ridläger och en massa annat så att jag vet inte riktigt hur det blir =(. men problemet är att jag vet inte vart vi eller jag ska bo haha. men det ordnar väll sig hoppas jag. idag när jag vaknade kl 10.10 så började jag läsa min bok KAXIGA KATJA. den är skitbra. den handlar om en tjej som heter katja och hennes bästa kompis flyttar och då blir hon ensamm. sen träffar hon en kille som heter jonathan karlsson ( JK ). sen blir dom bästa kompisar och det händer en massa saker mellan dom och sen slutar den lyckligt. den är skit bra. innan har jag bara läst dekare och kitty men den här slår allt. den va skit bra jag älskar den. man blir riktigt avundsjuk. fast jag har ju det jättebra med mina kära kompisar. jag älskar dom jättemycket men jag skulle gärna ha en kille som bästa kompis också haha. eleer en pojkvänn skulle inte heller vara fel haha =).
ha det bra allihop!
kram och puss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback