*fest*

image40


Hej!

igår hade vi kalas för mamma och olle. mamma hyllade vi för att hon har fyllt 40 och olle föe att han blir snart 10.

vi hade festen hos moster. mina kusiner från partille kom också men inte kajsa. vi hade tipspromenad och sen pratade vi och skratade vi och åt. till efterrätt så hade moster gjort en prinsesstårta med ett jättefint fotto med mamma på i mitten. el det va inte moster osm hade gjort den men ändå. och kortet va gjort i marsipan och bakpulver och det såg ut som ett äkta fotto, det va jätte fint. sen när vi kom hem va kl 00.15 och då gick jag till min säng och läste ut min bok. jag läste ända fram till 01.10, jag kunde inte släppa boken haha. idag gick jag upp kl 9 och jag va väldigt trött men sen piggnade jag till nät jag gick ut. vi håller på att sätta upp en stor gunga i skogen men det går inte så bra för att det är dett stort träd ivägen och trödet vill inte bort. så att vi har hållt på hela dan haha. just nu lyssnar jag på en underbar tjtj som heter mimmi. hon har en syster som heter molly och hon va med i yunior vichen songcontest eller vad det nu heter och hon vann. och mimmi hon han verkligen sjunga. hon har rättså hen härlig röst helt underbart att lyssna på. hon va med i fredas på taland 2007. nu ska jag ringa alex och kolla om vi ska ha förlje till dansen om det är nån. sen ska jag ut igen.
ha det bra allihop och njut av värmen  ; -)
kram och puss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback