*~*Anandag Påsk*~*

image37bilden är ur en film som heter DAGBOKEN.
Hej!
igår hade vi kalas för emil och mormor samtidigt som vi firade påskafton. sen när vi kom hem i gen så kollade jag på en film som heter dagboken. den va jättebra tycker jag. den va väldigt romantisk. den va lite sorjlig men ändå inte. sen efter den så va det en svensk rysare. när jag skulle lägga i lite ved i kaminen så fick jag en äklig känsla så att jag sprang och satte mig i mammas knä haha då började vi skratta. filmen va inte så äklig men jag blev skraj på nåt sätt ändå. men jag är ju inte den som går ut i skogen kl 1 på natten och njuter av det haha. aja den va bra fast knäpp.
just nu vet tänker jag på dansen som ska visas upp den 1 maj. jag har tre låtar som förslag.
1. amanda men jimmy jansson (den är inte så bra men den går att dansa till)
2. cara mia med måns zelmerlöv (den är bra att dansa till)
3. together med high school musical ( den är bra att dansa till men man tänker bara på hur dom i filmen dansar typ)
det va dom jag kan komma på. nu får ni ge era synpunkter tack!
ha det bra!
kram julia

Kommentarer
Postat av: feli

det är den bästa film som finns.. jag älskar den..<3
rachel mcadams hon är min favvo skådis :P

2007-04-11 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback